Wednesday, April 25, 2007




"23 aprilie 2007,

Azi am fost,impreuna cu cativa dintre colegii mei de clasa la piesa de teatru "Harap-Alb" care a fost pusa in scena la Sala Studio,de langa Teatrul National.Pot spune ca a fost o piesa de teatru pe placul nostru,al tuturor.
Toti ne asteptam sa fie o varianta putin schimbata a basmului "Harap-Alb" si am fost pur si simplu uimiti dar si entuziasmati de felul in care s-a prezentat piesa de teatru:in afara de firul evenimential,care a ramas aproximativ la fel,textul piesei abunda de elemente moderne,elemente care au dat un plus de savoare textului ludic al lui Creanga.
Actorii tineri si cu un adevarat spirit actoricesc au potentat la maxim textul lui Creanga,insa intro varianta moderna.
Am ramas cu o mare bucurie in suflet dupa terminarea piesei,deoarece la simpla vedere a numelui piesei am stat in cumpana daca sa merg sau nu.Ma bucur ca am ales sa merg!"

No comments: